VEELGESTELDE VRAGEN

Voor degene die u belt is het net alsof Iris bij u werkt. Wij handelen uw telefoontjes af conform het afgesproken telefoonscript. Na ieder gesprek ontvangt u een e-mail met het onderwerp en de contactgegevens van de beller. Iris Telefoonservice zet geen bellers in de wacht en 95 procent van de aangeboden telefoontjes beantwoordt zij binnen slechts tien seconden. Iris spreekt ABN en Engels en beschikt over een vlotte en prettige telefoonstem.

HOE WERKT HET?

Doorschakelen naar Iris Telefoonservice kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer Iris voor u de telefoon beantwoordt. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale.  U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen. Wij werken aan de hand van een telefoonscript dat op basis van uw persoonlijke voorkeur en onze expertise is ingericht.

Hoe richt ik een telefoonscript in?

In overleg met u richten wij een telefoonscript in waar de voor uw geldende instructies in zijn opgenomen. U kunt zelf aangeven hoe wij met de verschillende gespreksonderwerpen om moeten gaan. Aan elk onderwerp kunnen wij andere acties koppelen. Nieuwe klanten direct naar u doorverbinden, administratieve vragen per e-mail

Hoe herkent Iris mijn gesprekken?

U krijgt van ons een telefoonnummer waarnaar u kunt doorschakelen. Dit nummer is in de systemen van Iris Telefoonservice gekoppeld aan uw telefoonscript. Op het moment dat er een gesprek bij ons binnenkomt, komt tegelijkertijd uw telefoonscript in beeld. Wij nemen direct op met uw bedrijfsnaam en handelen het gesprek af conform de gemaakte afspraken.

Hoe waarborgt Iris de kwaliteit?

Iris werkt volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen naar Iris Telefoonservice kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer wij voor u de telefoon beantwoorden. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale. U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen.

DOORSCHAKELEN NAAR IRIS TELEFOONSERVICE?

Voor degene die u belt is het net alsof Iris bij u werkt. Iris Telefoonservice kan binnen een halve werkdag voor u operationeel zijn. Binnengekomen gesprekken verbinden we door, of we koppelen direct terug per e-mail.

KUNNEN WIJ U HELPEN?

Onze klantenservice staat voor u klaar om een
geschikte oplossing voor u te vinden.

Bel 088-7527250