TELEFOONSERVICE

Iris spreekt ABN en Engels en beschikt over een vlotte, prettig telefoonstem. Voor degene die u belt is het net alsof wij bij u werken. Iris Telefoonservice handelt uw telefoontjes af conform het afgesproken telefoonscript. Na ieder gesprek ontvangt u een e-mail met het onderwerp en de contactgegevens van de beller. Wij zetten geen bellers in de wacht en 95 % van de aangeboden telefoontjes beantwoorden wij binnen slechts tien seconden.

Wanneer is Iris Telefoonservice geschikt voor u?

  • Als u nooit een telefoongesprek wilt missen (eventueel ook buiten kantoortijden)
  • Als uw bedrijf te klein is om een telefoniste in dienst te nemen
  • Bij afwezigheid van uw eigen receptioniste/telefoniste wegens ziekte of verlof
  • Als er momenten zijn waarop u niet gestoord wenst te worden (tijdens een behandeling, afspraak)

HOE WERKT HET?

Doorschakelen naar Iris Telefoonservice kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer Iris voor u de telefoon beantwoordt. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale.  U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen. Wij werken aan de hand van een telefoonscript dat op basis van uw persoonlijke voorkeur en onze expertise is ingericht.

Inrichten van uw telefoonscript

In overleg met u richten wij een telefoonscript in waar de voor uw geldende instructies in zijn opgenomen. U kunt zelf aangeven hoe wij met de verschillende gespreksonderwerpen om moeten gaan. Aan elk onderwerp kunnen wij andere acties koppelen. Nieuwe klanten direct naar u doorverbinden, administratieve vragen per e-mail.

Herkennen van uw gesprekken

U krijgt van ons een telefoonnummer waarnaar u kunt doorschakelen. Dit nummer is in de systemen van Iris Telefoonservice gekoppeld aan uw telefoonscript. Op het moment dat er een gesprek bij ons binnenkomt, komt tegelijkertijd uw telefoonscript in beeld. Wij nemen direct op met uw bedrijfsnaam en handelen het gesprek af conform de gemaakte afspraken.

Doorschakelen naar IRIS Telefoonservice

Wij werken volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer wij voor u de telefoon beantwoorden. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale. U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen.

ZELF GEEN TIJD OF VEEL ONDERWEG?

Voor degene die u belt is het net alsof Iris bij u werkt. Na ieder gesprek ontvangt u een e-mail met het onderwerp en de contactgegevens van de beller. Wij kunnen bepaalde gesprekken direct naar u doorverbinden, precies zoals u dat wenst. Iris Telefoonservice is altijd standby, u hoeft er dus geen omkijken naar. Flexibel en eenvoudig!

KUNNEN WIJ U HELPEN?

Onze klantenservice staat voor u klaar om een
geschikte oplossing voor u te vinden.

Bel 088-7527250