TARIEVEN

De tarieven van Iris zijn scherp, helder en overzichtelijk. U betaalt enkel per beantwoord gesprek en doorverbonden gesprek. Heeft u naar aanleiding van onderstaand overzicht nog vragen, neemt u dan gerust contact met ons op of laat hier uw gegevens achter. 

Gesprekstarieven
Gesprekken 1-100 (per gesprek)€ 1,65
Gesprekken 101-250 (per gesprek)€ 1,55
Gesprekken 251-500 (per gesprek)€ 1,45
Gesprekken > 501 (per gesprek)€ 1,35
Overige tarieven
Direct e-mail versturen (per keer)gratis
Direct SMS versturen (per keer)€ 0,25
Doorverbinden (incl. doorschakelkosten per keer)€ 0,30
Instructie wijziging (per keer)€ 2,00
Maandelijks abonnement€ 19,95
Actie: Maandelijks abonnement incl. 25 gesprekken€ 49,95

HOE WERKT HET?

Doorschakelen naar Iris Telefoonservice kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer Iris voor u de telefoon beantwoordt. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale.  U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen. Wij werken aan de hand van een telefoonscript dat op basis van uw persoonlijke voorkeur en onze expertise is ingericht.

Inrichten van uw telefoonscript

In overleg met u richten wij een telefoonscript in waar de voor uw geldende instructies in zijn opgenomen. U kunt zelf aangeven hoe wij met de verschillende gespreksonderwerpen om moeten gaan. Aan elk onderwerp kunnen wij andere acties koppelen. Nieuwe klanten direct naar u doorverbinden, administratieve vragen per e-mail.

Herkennen van uw gesprekken

U krijgt van ons een telefoonnummer waarnaar u kunt doorschakelen. Dit nummer is in de systemen van Iris Telefoonservice gekoppeld aan uw telefoonscript. Op het moment dat er een gesprek bij ons binnenkomt, komt tegelijkertijd uw telefoonscript in beeld. Wij nemen direct op met uw bedrijfsnaam en handelen het gesprek af conform de gemaakte afspraken.

Doorschakelen naar IRIS Telefoonservice

Wij werken volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer wij voor u de telefoon beantwoorden. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale. U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen.

NOOIT MEER EEN TELEFOONGESPREK MISSEN?

Wij werken volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Naast het beantwoorden van uw telefoon, kan Iris Telefoonservice zorgdragen voor uw agendabeheer en mocht u of een van uw medewerkers in gesprek zijn, vangen wij deze zogenoemde overflow op

KUNNEN WIJ U HELPEN?

Onze klantenservice staat voor u klaar om een
geschikte oplossing voor u te vinden.

Bel 088-7527250