OPVANG OVERFLOW

Telefonisch goed bereikbaar zijn is belangrijk. Een onbeantwoord gesprek of een lange wachttijd kan leiden tot ontevredenheid bij de beller of zelfs tot gemiste omzet. Ondanks een fulltime aanwezige receptioniste/telefoniste kan uw bedrijf toch telefoontjes missen, bijvoorbeeld als er gelijktijdig mensen bellen. Ook heeft uw receptionist(e) af en toe pauze, of ontvangt die bezoekers. Door het telefoonverkeer (gedeeltelijke) uit te besteden, bent u beter bereikbaar. Bovendien geeft Iris Telefoonservice u flexibiliteit in geval van ziekte of bij verlof van de receptionist(e).

HOE WERKT HET?

Wanneer en hoe vaak u wilt, schakelt u de telefoon naar ons door, zonder overleg. Ook kunt u de telefoon automatisch laten doorschakelen op de momenten dat u of uw receptionist(e) in gesprek is. Onze medewerkers zien in ons systeem hoe zij uw telefoontje correct behandelen. Zo verbinden wij op dezelfde manier als uw eigen telefoniste doet, gesprekken door met de betreffende afdeling of persoon in uw organisatie. Als dat niet lukt, nemen wij een bericht aan en versturen we afhankelijk van de urgentie per mail of SMS.

Inrichten van een telefoonscript

In overleg met u richten wij een telefoonscript in waar de voor uw geldende instructies in zijn opgenomen. U kunt zelf aangeven hoe wij met de verschillende gespreksonderwerpen om moeten gaan. Aan elk onderwerp kunnen wij andere acties koppelen. Nieuwe klanten direct naar u doorverbinden, administratieve vragen per e-mail.

Herkennen van uw gesprekken

U krijgt van ons een telefoonnummer waarnaar u kunt doorschakelen. Dit nummer is in de systemen van Iris Telefoonservice gekoppeld aan uw telefoonscript. Op het moment dat er een gesprek bij ons binnenkomt, komt tegelijkertijd uw telefoonscript in beeld. Wij nemen direct op met uw bedrijfsnaam en handelen het gesprek af conform de gemaakte afspraken.

Doorschakelen naar IRIS Telefoonservice

Wij werken volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer wij voor u de telefoon beantwoorden. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale.  U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen.

NOOIT MEER EEN TELEFOONGESPREK MISSEN?

Wij werken volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Naast het beantwoorden van uw telefoon en het opvangen van overflow, kan Iris Telefoonservice zorgdragen voor uw agendabeheer. 

KUNNEN WIJ U HELPEN?

Onze klantenservice staat voor u klaar om een
geschikte oplossing voor u te vinden.

Bel 010-2067527