AFSPRAKEN IN DE ZORG

Het maken van afspraken met patiënten is onderdeel van uw werk, dit neemt relatief veel tijd in beslag. Een gemiddeld gesprek duurt, inclusief verwerkingstijd al snel drie minuten. Daarnaast kunt u of een assistent(e) niet altijd bereikbaar zijn. Iris kan u daarmee helpen! Wij beantwoorden uw telefoontjes conform het afgesproken telefoonscript en nemen het agenda beheer (deels) voor u uit handen. Iris spreekt ABN en Engels en beschikt over een vlotte, prettige telefoonstem.

Na ieder gesprek ontvangt u een e-mail met het onderwerp en de contactgegevens van de beller. Wij zetten geen bellers in de wacht en 95 % van de aangeboden telefoontjes beantwoorden wij binnen slechts tien seconden.

Wanneer is Iris Telefoonservice geschikt voor u?

  • Als u de bezettingsgraad wilt verhogen: een goede telefonische bereikbaarheid verhoogt het aantal afspraken in uw agenda.
  • Wanneer u kosten wilt besparen. Een telefoniste op afstand is een efficiënte en flexibele oplossing.
  • Als u meer tijd wilt besteden aan het verlenen van zorg. Als het plannen van afspraken soepel verloopt, heeft u de handen vrij.
  • Momenten waarop u niet gestoord wenst te worden of bij afwezigheid van uw assistente (ziekte, verlof, of tijdens behandelingen).

HOE WERKT HET?

Doorschakelen naar Iris Telefoonservice kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer Iris voor u de telefoon beantwoordt. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale.  U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen. Wij werken aan de hand van een telefoonscript dat op basis van uw persoonlijke voorkeur en onze expertise is ingericht.

Inrichten van uw telefoonscript

In overleg met u richten wij een telefoonscript in waar de voor uw geldende instructies in zijn opgenomen. U kunt zelf aangeven hoe wij met de verschillende gespreksonderwerpen om moeten gaan. Aan elk onderwerp kunnen wij andere acties koppelen. Nieuwe klanten direct naar u doorverbinden, administratieve vragen per e-mail.

Herkennen van uw gesprekken

U krijgt van ons een telefoonnummer waarnaar u kunt doorschakelen. Dit nummer is in de systemen van Iris Telefoonservice gekoppeld aan uw telefoonscript. Op het moment dat er een gesprek bij ons binnenkomt, komt tegelijkertijd uw telefoonscript in beeld. Wij nemen direct op met uw bedrijfsnaam en handelen het gesprek af conform de gemaakte afspraken.

Doorschakelen naar IRIS Telefoonservice

Wij werken volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U bepaalt hoe en wanneer wij voor u de telefoon beantwoorden. Dit kan met iedere telefoon of telefooncentrale. U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen.

ZELF GEEN TIJD OF VEEL ONDERWEG?

Voor degene die u belt is het net alsof Iris bij u werkt. Na ieder gesprek ontvangt u een e-mail met het onderwerp en de contactgegevens van de beller. Wij kunnen bepaalde gesprekken direct naar u doorverbinden, precies zoals u dat wenst. Iris Telefoonservice is altijd standby, u hoeft er dus geen omkijken naar. Flexibel en eenvoudig!

KUNNEN WIJ U HELPEN?

Onze klantenservice staat voor u klaar om een
geschikte oplossing voor u te vinden.

Bel 088-7527250